Правила користування платіжною карткою


Скачати 72.98 Kb.
Назва Правила користування платіжною карткою
Дата 29.03.2013
Розмір 72.98 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Банк > Документи
ДОДАТОК №2 до Договору № ___________ про обслуговування корпоративних платіжних карток від ___________ р.

Правила користування платіжною карткою



1. Загальні положення.

Правила користування платіжною карткою ґрунтуються на правилах міжнародних платіжних систем MasterCard WorldWide та Visa International.

Використання платіжних карток (надалі Картка) регулюється законами України, Нормативно-правовими актами НБУ, Договором та цими правилами.

Ці правила є невід`ємною частиною Договору.

2. Терміни.

Авторизація – процедура отримання дозволу на проведення операції із застосуванням платіжної картки.

Держатель платіжної картки – фізична особа - клієнт або довірена особа клієнта, яка на законних підставах використовує платіжну картку для ініціювання переказу грошей з відповідного рахунку в банку або здійснює інші операції з її застосуванням.

Довірена особа клієнта – фізична особа, визначена в договорі між емітентом і клієнтом (довіреності клієнта), якій клієнт довірив виконання операцій за рахунок частини або всіх коштів, що обліковуються на його картковому рахунку, з використанням окремої платіжної картки, емітованої на ім`я цієї особи.

Звітний місяць – місяць, що передує даті виконання обов`язків клієнта перед банком.

Овердрафт – короткостроковий кредит, що надається банком у разі перевищення суми операції за платіжною карткою встановленого витратного ліміту.

Витратний ліміт - гранична сума коштів, що доступна держателю платіжної картки протягом певного періоду для здійснення операцій із застосуванням платіжної картки. Обчислюється як сума залишку на картрахунку за мінусом суми незнижувального залишку та суми заблокованих але не списаних коштів, а в разі відкриття клієнту кредитної лінії - як сума кредитної лінії та залишку коштів на картрахунку за мінусом суми заблокованих, але не списаних коштів.

ПІН (персональний ідентифікаційний номер) – код, відомий лише держателю платіжної картки і потрібний для його ідентифікації під час здійснення операцій з використанням платіжної картки.

Розрахунковий документ – документ по операціям, що здійснені за допомогою платіжної карти (сліп, квитанція торговельного терміналу), чи інший документ у відповідності з чинним законодавством, який підтверджує здійснення операції з використанням платіжної картки.

Незнижувальний залишок – мінімальна сума коштів клієнта на картковому рахунку, що обумовлена в договорі клієнта з банком, яка на термін дії картки повинна залишатися на картковому рахунку й не може бути використана клієнтом.

СТОП-лист – список платіжних карток (номерів платіжних карток), за якими заборонено проведення операцій.

3. Вимоги безпеки.

При отриманні картки держатель картки зобов`язаний миттєво (невідкладно) поставити підпис у відповідному полі картки у присутності співробітника банку.

Разом з карткою у спеціальному конверті Держатель картки отримує ПІН. Держатель картки повинен запам`ятати ПІН, знищити ПІН-конверт разом з вкладишем і в подальшому зберігати ПІН у таємниці. ПІН відомий тільки держателю картки, загублений ПІН відновленню не підлягає.

Карткою має право користуватися тільки держатель картки. Використання картки у торгівельній мережі та у пункті видачі готівки повинно здійснюватися у присутності держателя картки.

При здійсненні купівлі товару або отримання готівки у банку, персонал обслуговуючої організації має право вимагати пред`явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу.

В цілях недопущення виходу з ладу платіжної картки, необхідно уникати прямої дії магнітного та інших видів випромінювання на картку (наприклад – мобільний тел.).

4. Одержання картки.

У заяві-анкеті клієнт проставляє дату і час (години та хвилини) одержання картки.

При одержанні картки клієнт зобов`язаний визначити ключову фразу, що необхідна для вилучення картки з обігу за бажанням клієнта.

5. Користування карткою.

5.1. За допомогою картки клієнт має можливість здійснювати наступні фінансові операції: одержання готівки, безготівкова оплата товарів або послуг, зарахування коштів на платіжний інструмент картки шляхом внесення готівки (завантаження платіжного інструмента картки готівкою). При проведенні фінансової операції з платіжним інструментом картки, баланс відповідного платіжного інструмента збільшується або зменшується на суму операції.

5.2. За обслуговування операцій завантаження та видачі готівки клієнт сплачує комісійні згідно з тарифами банка еквайра. Сума комісійних за обслуговування операцій завантаження та видачі готівки на термінальних пристроях інших банків еквайрів може відрізнятися від тарифів, встановлених Банком.

5.3. При проведенні фінансової операції за допомогою картки сума операції обмежується лімітами картки та лімітами торгової установи, де здійснюється операція.

5.4. Термін дії картки вказаний з лицьового боку картки (місяць та рік). Картка дійсна до останнього календарного дня вказаного місяця.

5.5. По закінченню терміну дії відповідна картка подовжується банком на новий термін (шляхом надання клієнту картки з новим терміном дії), якщо раніше (до початку місяця закінчення терміну дії) не надійшла письмова заява клієнта про закриття картрахунку, а також при наявності грошових коштів на картковому рахунку для сплати послуг по виконанню розрахункових операцій по картковому рахунку (у передостанній день місяця закінчення терміну дії) та при дотриманні інших умов продовження, обумовлених Договором про відкриття картрахунку і обслуговування платіжної картки.

5.6. З ініціативи клієнта картка може бути поновлена до закінчення терміну дії з оплатою комісії згідно з тарифами банку.

5.7. Держатель картки зобов'язаний повернути картку в Банк по закінченню терміну дії та, якщо достроково припиняє користування карткою, Банк вилучає з обігу картки по закінченню терміну дії.

5.8. Місця приймання до сплати або використання Картки відмічені логотипом, відповідним типу картки.

5.9. Підставою для отримання готівкових коштів по картці через банкомат є правильне введення ПІН-кода. Необхідно уважно виконувати усі інструкції, які з`являються на моніторі банкомату. У разі триразового невірного введення ПІН-кода, дія картки блокується.

5.10. Операція по отриманню готівкових коштів у банкоматі вважається вірною і не може бути відмінена при умові виконання усіх необхідних для її виконання дій (введення картки у щілину банкомата, набор ПІН-кода, вибір та підтвердження здійсненої операції). Пам`ятайте, що час, щоб забрати гроші та картку з банкомату, обмежений (декілька секунд).

5.11. При розрахунках Карткою в торгівельно-сервісній мережі та отриманні готівкових коштів необхідно мати документи, які підтверджують особу держателя картки (паспорт або інше посвідчення особи).

5.12. Якщо при перевірці Картки, касир отримає відповідь від авторизаційної служби “вилучити картку”, він має право не повертати картку клієнту. Картка надрізається, для уникнення можливості її використання іншими особами, Держатель картки одержує розписку про вилучення Картки у касира, та інформує про факт вилучення Банк.

5.13. Якщо клієнт впевнений, що при перевірці його Картки не може надійти відповідь “відмовити” або “вилучити картку”, отримує примірник відповідного чеку торговельного підприємства та інформує про цей факт банк.

5.14. Банк рекомендує Клієнту зберігати копії всіх чеків, що одержані як підтвердження оплати Карткою товарів та послуг. Зберігання цих документів буде гарантією від помилок списання коштів з СКР.

5.15. При використанні картки для оплати товарів/послуг Держатель картки повинен підписати розрахунковий документ (якщо це обумовлено порядком проведення операції), передчасно впевнившись, що в цьому документі вірно вказані номер картки, сума, валюта і дата операції. Держатель картки несе відповідальність за правильність указаної в цих документах інформації.

5.16. Якщо сплачений по картці товар/послуга повернутий або не отриманий, Держатель картки повинен отримати від працівника торгової фірми рахунок повернення (розрахунковий документ), у якому вказано номер картки та сума, що підлягає поверненню. Повернення вартості товара/послуги здійснюється торговою фірмою шляхом зарахування суми на картковий рахунок клієнта протягом 45 днів після оформлення рахунка повернення..

5.17. При неотриманні коштів по рахунку повернення протягом 45 днів, клієнт повинен повідомити про це Банк для врегулювання питання з торгівельною фірмою, надавши копію рахунка повернення та листування з торгівельною фірмою із цього питання.

5.18. Суми операцій, зроблених з використанням основної картки та додаткової картки, прив'язаних до карткового рахунку, будуть списані Банком із цього рахунку на підставі платіжних повідомлень від торговельних фірм.

6. Втрата Картки або ПІН-коду, блокування.

6.1. Держатель картки зобов'язаний вживати заходів до запобігання втрати (крадіжки) Карти та ПІНа або їх не законного використання.

6.2. У випадку виявлення втрати чи викрадення Картки й\або ПІН-коду або одержання звістки про їхнє незаконне використання, Держатель зобов'язаний негайно інформувати про це цілодобовий центр Банку через контактні телефони: 0-800-50-44-50(безкоштовно для дзвінків на території України), +38 (044) 247-38-38; +38(057)703-47-74.

При передачі усного повідомлення про втрату чи викрадення Картки Держатель повинен надати персональні дані і пароль, що вказані в Заяві-Анкеті. Як підтвердження прийому повідомлення, Держатель повинен отримати від оператора цілодобового авторизаційного центру Банку реєстраційний номер повідомлення. В іншому разі повідомлення вважається неприйнятим. Оператор може відмовити в реєстрації повідомлення, якщо надані Держателем на його вимогу персональні дані і пароль не співпадають з вказаними у Заяві-Анкеті.

6.3. Не пізніше 5 (п`яти) банківських днів після усного повідомлення про втрату картки Держатель картки зобов'язаний підтвердити свою заяву в письмовому виді. Письмове повідомлення про втрату або викрадення Картки та вимога на внесення Картки до СТОП-лист має бути надіслана рекомендованим листом, або передано безпосередньо при відвідуванні Банку.

6.4. Клієнт несе повну фінансову відповідальність за всі операції, зроблені з Карткою по прив'язаному до неї картковому рахунку, до моменту усної заяви про втрату карти.

6.5. Постановка картки в СТОП-лист провадиться на підставі заяви Клієнта відповідно до тарифів Банку.

6.6. Блокування Картки може бути анульоване тільки з письмового дозволу Держателя.
Сподіваємося, що користування нашими картками буде приємним та зручним для Вас.


З правилами користування платіжною карткою ознайомлений: __________ ____ __________________________

(підпис) (Ф.І.О.)

Схожі:

Правила користування корпоративною пластиковою платіжною карткою НСМЕП
Картки Клієнт (довірена особа Клієнта) може здійснювати доступ до свого рахунку завантаження в банку і проводити операції з ним....
Послуги хостингу повинні використовуватися тільки для законних цілей
Правила користування послугою хостингу (надалі — Правила користування) встановлюють порядок та умови користування послугами, що надаються...
Правила користування
Мережа Інтернет являє собою глобальне об'єднання комп'ютерних мереж та інформаційних ресурсів, що належать безлічі різних людей і...
Правила користування послугою доступу до мережі Inter-DS ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Інтернет послуг (далі Договір), порядок та умови підключення,...
ВСТУП
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг у телекомунікаційних мережах загального користування України складається з...
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ (загальні умови надання послуг Інтернету)
Виконавець – суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа Череда Григорій Васильович та всі його структурні підрозділи
Правила користування послугою доступу до мережі КОМ-СЕРВІС ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ ТА ІНШІ ОБСТАВИНИ, ЩО ВИКЛЮЧАЮТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН (форс-мажорні обставини)
Тема. Безпека вдома. Електрика в побуті. Правила безпечного користування електроприладами
Мета: продовжувати формувати в учнів уявлення про електричні прилади, електричний струм, уміння безпечно поводитися з електроприладами,...
ПРАВИЛА
Дія цих Правил поширюється на відносини операторів, провайдерів телекомунікацій, які згідно із законодавством надають телекомунікаційні...
9. ДОГОВОРИ ПРО ПЕРЕДАЧУ МАЙНА У КОРИСТУВАННЯ
За договором найму (оренди) наймодавець (орендодавець) перелає або зобов’язується передати наймачеві (орендарю) майно у користування...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка