Уроку Тема уроку


Скачати 74.97 Kb.
Назва Уроку Тема уроку
Дата 18.12.2013
Розмір 74.97 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Астрономія > Урок

№ уроку

Тема уроку

Дата




Вступ




1

Вступ. Науки що вивчають природу.




2

П.З.№1 «Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів.




3

Методи вивчення природи.




4

П.З.№2 «Ознайомлення з простим обладнанням для природничо-наукових спостережень та дослідів»




5

Захист міні-проектів за вибором. Тематичне оцінювання.







Тіла речовини та явища навколо нас.




6

Тіла навколо нас. Характеристики тіла їх вимірювання.




7

П.З.№3 2Вимірювання масита розмірів тіл»




8

Речовини. Фізичні властивості речовин. Властивості твердих тіл рідин та газів.




9

Атоми і хімічні елементи. Молекули.




10

Рух молекул. Дифузія.




11

Різноманітність речовин. Поняття про прості та складні речовини.




12

Неорганічні та органічні речовини.




13

Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей.




14

П.З.№4 «Розділення сумішей»




15

Явища природи. Фізичні явища їх різноманітність.




16

Хімічні явища. Горіння. Гниття.




17

Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у пироді.




18

Захист міні-проектів.




19

Підсумковий урок «Тіла речовини та явища навколо нас.»

Тематичне оцінювання.







Всесвіт




20

Небо і небесна сфера. Небесні світила. Поняття сузір’я.




21

Небесні тіла. Зоря – самосвітне небесне тіло.




22

П.З.№5 «Визначення найвідоміших сузір’їв на карті зоряного неба”.




23

Відмінності між зорями. Міжзоряний простір.




24

Планети. Відмінності між планетами.




25

Сонячна система.




26

Зоряні системи - галактики.




27

Відмінності між галактиками. Скупчення галактик.




28

Всесвіт та його складові.




29

Людина і всесвіт. Астрономія – наука що вивчає всесвіт.




30

Тематичне оцінювання.







Земля як планета




31

Гіпотези та сучасні уявлення про виникнення Землі.




32

Форма і розміри землі. Будова Землі.




33

Рухи Землі. Пори року.




34

Місяць – супутник Землі.




35

Способи зображення Землі .масштаб.




36

П.З.№6 «Знаходження на карті та глобусі екватора полюсів меридіанів півкуль.»

П.З.№7 «Знаходження на карті та глобусі материків і частин світу географічних об’єктів”





37

Грунт. Його значення. Утворення грунту.




38

Властивості грунту. Догляд за грунтом. Тематичне оцінювання.




39

Повітря – суміш газів. Значення повітря.




40

Властивості повітря.




41

Вода на Землі. Властивості води. Три стани води.




42

Кругообіг води.




43

Вода – розчинник. Розчинені і нерозчинені речовини.




44

Значення води у природі.




45

Захист міні-проектів.




46

Підсумковий урок «Земля як планета». Тематичне оцінювання.







Планета земля як середовище життя організмів




47

Організм і його властивості.




48

Клітинна будова організмів.




49

Різноманітність організмів. Рослини.




50

Тварини.




51

Гриби.




52

П.З.№8 «Визначення назв найбільш поширених в україні рослин тварин грибів»

П.З.№9 «Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами грибами і тваринами своєї місцевості»




53

Різноманітність організмів. Бактерії.




54

Умови життя на планеті земля. Середовище життя. Чинники середовища.




55

Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище.




56

Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді.




57

Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті.




58

Вплив на організми чинників живої природи. Співіснування організмів. Угрупування організмів.




59

Екосистеми. Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.




60

Екскурсія «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості»




61

Тематичне оцінювання.







Людина на планеті «Земля»




62

Людина – частина природи.




63

Зміни в природі що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини.




64

Екологічні проблеми та їх розв’язування.




65

Охорона природи. Червона книга України.




66

П.З.№10 «Складання Червоної книги своєї місцевості»




67

Захист міні-проектів.




68

Підсумковий урок. Тематичне оцінювання.







5 клас

Схожі:

Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується...
«загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів
УРОКУ Тема уроку
Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням...
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання  
Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками
Уроку: «Вода знайома і загадкова» Мета уроку: Навчальна
Тема: Гідросфера Тема уроку: «Вода знайома і загадкова» Мета уроку: Навчальна: Продовжити формування системи знань про гідросферу...
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка