Комунальний заклад освіти ліцей природничо-наукового навчання м. Жовтих Вод


Скачати 229.25 Kb.
Назва Комунальний заклад освіти ліцей природничо-наукового навчання м. Жовтих Вод
Сторінка 1/4
Дата 18.12.2013
Розмір 229.25 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Астрономія > Документи
  1   2   3   4
Головне управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації116014294599250img.jpg

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Відділ освіти виконкому Жовтоводської міської ради

Комунальний заклад освіти ліцей природничо-наукового навчання м. Жовтих Вод

шкаран.jpg

м. Жовті Води

2013 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Збірник призначений для проведення підсумкової атестації з математики у 6 класі.

Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх закладів та програмі для поглибленого вивчення окремих тем.

У збірнику вміщено 10 атестаційних робіт, кожна з яких має три рівня складності: середній, достатній, високий. У свою чергу, кожен із рівнів складається з 6 завдань.

Завдання середнього рівня - алгоритмічного характеру. їх розв'язання вимагає від учня виконання дій з простішими математичними об'єктами. Загальна сума балів-7

За змістом завдання достатнього рівня розраховані на учнів, які мають достатній рівень навчальних досягнень. Розв'язання завдань цього рівня супроводжується необхідним обґрунтуванням. Загальна сума балів-10

Високому рівню навчальних досягнень учнів відповідають завдання, при розв'язанні яких учень має виявити варіативність мислення і вміння обирати раціональний шлях розв'язання. Загальна сума балів-12.



Підсумкова атестація 6 кл. Варіант 1

Середній рівень

Б

Достатній рівень

Б

Високий рівень

Б

  1. Обчислити:



    1



    1



    2

  2. Розв’язати рівняння:



1



1



2

3. Знайти площу чотирикутника ABCD, якщо А (-4;2); В (1;2); С (1;-1); D (-4;-1). Накресліть малюнок.

1

3. Дано координати трьох вершин прямокутника ABCD : А (-5;1); В(3;1); С(3;-3).

1)Накресліть цей прямокутник.

2)Знайдіть координати точки D.

3)Обчисліть площу і периметр прямокутника,вважаючи,що довжина одиничного відрізка координатних осей дорівнює 1 см.

2

3. Накресліть трикутник АВК, якщо А (-1;0); В (0;4); К (3;0) і знайдіть його площу.

2

4. Число 65 залишіть у вигляді суми трьох доданків, які відносяться як : 2 : 5 : 6.

2

4. Поділити число 200 на три частини х, у і z так, щоб х : у = : 6, а у : z = 8 : 5.

2

4. Число 70 розділити на три такі частини, щоб перша відносилась до другої, як 2 : 3 , а друга до третьої , як

2

5.Розв’язати задачу:

Побачивши здобич, вовк збільшив швидкість із 20 км\год до 65 км\год. На скільки відсотків зросла швидкість вовка?


2

Із даних чотирьох чисел перші три відносяться між собою як , а четверте число складає 15% відсотків другого. Знайти ці числа, якщо друге число на 8 більше за суму решти чисел.

2

Як зміниться величина дробу, якщо чисельник збільшити на 20 % , а знаменник зменшити на 50 %.

2

6. Карлсон з’їдає банку варення за 3 хвилини, а Малюк таку ж банку – за 6 хвилин. За скільки хвилин вони разом з’їдять банку варення?

1

6. Два робітника виконали завдання за 6 годин. Як – би працював тільки перший робітник, то він виконав би завдання за 10 годин. Яку частину завдання виконав другий робітник за 1 годину?

2

6. Одна бригада може зібрати урожай з усього поля за 12 днів. Другій бригаді для виконання цієї ж роботи потрібно 75 % цього часу. Після того, як протягом 5 днів працювала лише перша бригада, до неї приєдналася друга і обидві бригади разом закінчили роботу. Скільки днів дві бригади працювали разом?

2



Підсумкова атестація 6 кл. Варіант 2

Середній рівень

Б

Достатній рівень

Б

Високий рівень

Б

  1. Обчислити:



    1



    1



    2

  2. Розв’язати рівняння:



1



1





2

3. Турист за три дні пройшов 67,2 км. Скільки кілометрів проходив він щодня, якщо шлях пройдений за ці дні відноситься, як 5 : 7 : 4?

2

3. Поле зорали за три дні. Першого дня зорали поля, за другий день- решти, а за третій - 10,5 га. Яка площа поля?


2

3. Знайти три числа, якщо перше складає 80% другого, друге відноситься до третього як 0,5 :, а сума першого і третього на 70 більше другого.

2

4. За комунальні послуги господар щомісяця сплачує 75 грн. 40 коп, що становить 52 % від його заробітної платні. Скільки зарплати одержує господар?

1

4. Морська вода містить 5 % солі. Скільки прісної води потрібно додати до 60 кг морської, щоб вміст солі у суміші складав 2 %?

2

4. Сплав міді та цинку, загальна маса якого дорівнює 2 кг, містить 75 % міді. Скільки цинку потрібно додати до цього сплаву, щоб одержати новий сплав, який містить 60 % міді?

2

5. Знайдіть значення виразу:

якщо

2

якщо

2

якщо

2

6. Знайти площу чотирикутника KLMN, якщо K (1;1); L(3;1); M(3;-3); N(1; -3). Накресліть малюнок.

1

6. Дано координати трьох послідовних вершин прямокутника KLMN : К (-1,5;-2); L(-1,5;1); і М(3;1).

а)Накресліть цей прямокутник.

б)Запишіть координати точки N.

в)Знайдіть периметр і площу прямокутника.


2

6. Замість зірочки підставте таку цифру і знайдіть таке число а, щоб була правильна рівність:

280* =3511а

2







Підсумкова атестація 6 кл. Варіант 3

Середній рівень

Б

Достатній рівень

Б

Високий рівень

Б

  1. Обчислити:



    1



    1



    2
  1   2   3   4

Схожі:

Комунальний заклад освіти ліцей природничо-наукового навчання м. Жовтих Вод
Головне управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Державний вищий навчальний заклад «Куп’янський автотранспортний коледж»...
Комунальний заклад охорони здоров′я ″ Ізюмський медичний коледж″ 64300, м. Ізюм, вул. Старопоштова, 41 0-5743 2-12-46
Комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа...
Місце проведення: комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа №10 з профільними класами
Комунальний заклад освіти Миролюбівський навчально-виховний комплекс...
Комунальний заклад освіти Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний...
Розвиток творчих компетентностей учнів через використання інтерактивних...
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №4 з класами вечірньої очної форми навчання м. Тернівки»
ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ»
Суперника – 3 бали
Комунальний заклад Явдотівська неповна середня загальноосвітня школа – загальноосвітній навчальний заклад І – ІІ ступенів
4. СТРУКТУРА НАУКОВОГО ЗНАННЯ
Наука як система теоретичних знань. Специфіка теоретичного пізнання. Критерій науковості. Поняття суб’єкту, об’єкту та предмету природничо-наукового...
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТ
Міністерство освіти і науки України Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації
Управл і ння освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради Методичний...
Смілянського природничо-математичного ліцею Смілянської міської ради Черкаської області, Волошина Марія Сергіївна, учитель фізики,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка