Сайт Виртуальный планетарий


Скачати 145.91 Kb.
Назва Сайт Виртуальный планетарий
Дата 16.03.2013
Розмір 145.91 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Астрономія > Документи
Домашні завдання

Сайт Виртуальный планетарий .

Домашнє завдання з астрономії на 1 урок

  1. Взяти підручник Пришляк «Астрономія—11» , підручник Климишин , Крячко «Астрономія—11»

  2. Взяти 2 зошити : робочий , для тематичних атестацій.

  3. Самостійно вивчити параграф 1(Пришляк) , або параграф 1-2 (Климишин). Знати : 1) Що таке астрономія? Його походження. 2)Причини виникнення астрономії. 3)Розділи астрономії. 4) Моделі побудови світу. 5)Астрологія. 6) Які космічні об’єкти вивчає астрономія? 7) Назвати планети Сонячної системи по черзі. 8) Зоря. 9) Космос .

  4. *(для бажаючих) Підготувати доповіді : 1) Астрологія . 2) Астрономія в Древньому Єгипті. 3) Астрономія в арабських країнах . 4)Астрономія в Древній Греції.

  5. Скопіювати і зробити рухому карту зіркового неба.

http://telescop.ucoz.ru/z123.jpg

http://telescop.ucoz.ru/z211.jpg

Подвижная карта звездного неба


Для изготовления подвижной карты Вам потребуется Cкачать карту (740.63 КБ) и накладной круг 272.6 КБ.
Распечатайте карту и накладной круг к ней. Наклейте их на картон. Затем - в накладном круге сделайте круговой вырез по линиям, отмеченным значениями географической широты Вашего места наблюдения( для Николаева 470 ).
Карта представляет собой проекцию небесного глобуса на плоскость, касательную к нему в точке северного полюса мира. Она рассчитана на наблюдателя средних широт, на ней нанесены звезды южного полушария — до δ=−45°. Шкала склонений оцифрована по двум радиусам, соответствующим прямым восхождениям 0h и 12h. Накладной круг к карте звездного неба позволяет выделить область небосвода, видимую в данном месте и в заданный момент времени. На нем нанесены овалы, из которых надо выбрать соответствующий широте места наблюдений и вырезать отверстие, позволяющее находить наблюдаемую над горизонтом часть неба простым наложением круга на карту.
Поскольку вращение небесной сферы происходит вокруг полюса мира, т.е. центра карты и накладного круга, то достаточно лишь наложить круги, совместив дату и час наблюдения. Тогда в вырезе появится та часть небосвода, которая в данном месте и в данное время видна над горизонтом. Края выреза накладного круга отмечают горизонт (на нем обозначены точки севера, юга, востока и запада). Центр выреза соответствует точке над головой наблюдателя — зениту.

  1. Закінчувати спостереження за Місяцем

ДОМАШНЄ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА МІСЯЦЕМ

Завдання 1. Спостереження треба проводити через кожні 2-3 дні, фіксуючи вигляд Місця , починаючи (дата змінюється в залежності від року) наприклад з 12.08.2011 по 11.09.2011.

Дата вигляд Місяця(мал.) висота над горизонтом на відстані витягнутої руки.

Таблиця має наступний вигляд:

12.08.200







15.08.200







18.08.200







21.08.200







24.08.200







25.08.200







28.08.200







01.09.200







04.09.200







07.09.200







Завдання2. Побудувати графік зміни висоти Місяця над горизонтом, в залежності від дати спостереження, протягом місяця. Наприклад :

Завдання 3. Дати відповіді на запитання:

  1. Природні науки використовують як теоретичні так і експериментальні методи досліджень. Чому основним методом дослідження в астрономії є спостереження?

  2. Чи можлива постановка астрономічних експериментів? Відповідь обґрунтуйте.

Завдання4. Зробіть висновок, виходячи з спостережень.

Домашнє завдання з астрономії на 2 пару

  1. Вивчити параграф 2 , 13(1-3)( Пришляк) , або параграф 3—5 ( Климишин , Крячко ) . Знати: 1) Небесна сфера. 2) Сузіря , кількість, декілька назвати. 3)Позначення і назви зір. 4)

Горизонтальний паралакс , річний паралакс , паралакс секунда. 5) Одиниці довжини в астрономії : 1а.о. , 1св.р , 1 пк. 6) Зоряні величини , кількість . 7)Формули 13.1-13.6(Пришляк), або 3.2-3.4 ,4.1 ,5.2 ( Климишин, Крячко). 8)Основні точки і лінії небесної сфери : зеніт , надир. 9)Вертикальне коло. 10)Математичний горизонт. 11)вісь світу, полюси світу—північний , південний. 12) небесний екватор.13)небесний меридіан, точки півночі і півдня, полуденна лінія. 14)коло схилень. 15)екліптика. 16)кульмінація. 17) астрономічний полудень і астрономічна північ. 18)зоряна доба, зоряний час. 19)системи небесних координат , азимут,висота, годинний кут, схилення, пряме піднесення. 20) умови видимості світил формула

  1. Здати спостереження за Місяцем оформлене у робочому зошиті(див вище).

  2. Обовязково мати на уроці рухому карту зіркового неба.

  3. Для бажаючих (1 учень ) : Підготувати повідомлення «Міфи і легенди зоряного неба»

  4. Виконати тест стр20( Пришляк) усно.

  5. Розвязати задачі : 1) Виразіть 9год 15хв 11с , 13год 38хв 40с у градусній мірі.

2) Знайдіть координати зір за картою зоряного неба і табл.9 Стор148 (Пришляк), або табл. Стор 189(Климишин , Крячко ) (найяскравіші зорі) Сіріус , Арктур , Вега , Капелла , Рігель, Антарес. 3)Сіріус був у верхній кульмінації на висоті 100. Чому дорівнює широта місця спостереження ? (схилення взяти з попередньої задачі). 4)На якій висоті в Одесі (широта46029‘) буває верхня кульмінація зірки Антарес? 5) У скільки разів зірка 2- ї зоряної величини яскравіша зорі 5-ї зоряної величини? (формула Погсона Е21= 2,512m1 – m2 ) формула 3.2 (Климишин, Крячко ) 6) У скільки разів зірка Сіріус яскравіша за зірку Кастор?( див табл. 9Стр148), або табл.. стор 189 (Климишин,Крячко). 7)Перевести в парсеки відстань 7,5св.р. 8) Визначте за рухомою картою зіркового неба о якій годині зявляється над горизонтом зірка α- Водолія 18 вересня. Коли заходить зірка α - Діви 30 вересня. Коли кульмінує зірка α - Орла 3 жовтня.

Домашнє завдання з астрономії на 3 пару

  1. Вивчити параграфи 3 ,4-5 (Пришляк ) , або параграфи 6—10 ( Климишин , Крячко ). Знати : 1) сонячний час ,справжня сонячна доба , середня сонячна доба. 2) Поясний час , місцевий час, всесвітній час, формули 4.1 – 4.4(Пришляк) , або формули 6.1-6.3 (Климишин , Крячко). 3) день весняного рівнодення , осіннього рівнодення, день літнього сонцестояння, зимового сонцестояння. 4)тропічний рік, зоряний рік. 5) сидеричний місяць, синодичний місяць. 6)вузли місячної орбіти. 7) фази місяця. 8) уміти пояснити і продемонструвати малюнком чому відбувається затемнення Місяця і Сонця. 9) нижні і верхні планети. 10) елонгація, квадратура.11) конфігурація 12) пояснити нижнє і верхнє сполучення. 13) закони Кеплера. 14) еліпс , ексцентриситет .15) календар , типи календарів. 16) розказати про сонячний , місячний, сонячно-місячний календар. 17) що було причиною проведення григоріанської реформи календаря. Чим відрізняється новий і старий стиль? 18) Прецесія. 19) Зоряна доба . 20) Зоряний час

  2. Виконати практичну роботу ( вдома )

Практична робота №1

Тема. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗОРЯНОГО НЕБА .

Мета. Навчитися знаходити на небі Полярну зорю, користуватися рухомою картою зоряного неба і з її допомогою знаходити на небі найяскравіші зорі та сузір'я; визначити моменти сходу і заходу світил, видимі ділянки неба на задану дату і час, положення Сонця на задану дату, візуально порівнювати блиск зір різних зоряних величин

Обладнання. Рухома карта зоряного неба.

Хід роботи:

  1. Вкажіть дату та час проведення спостережень . Знайдіть на небі сузір'я Велика Ведмедиця (див. рис. 1), замалюйте.

  2. Знайдіть на небі Полярну зорю (уявно відклавши на прямій, що сполучає зорі α та β Великої Ведмедиці 5 відрізків довжина яких дорівнює відстані між цими зорями) — (див. рис. 2)/

  3. Користуючись картою зоряного неба, знайдіть на небі сузір'я Кассіопея, Цефей, Лебідь, Оріон, замалюйте.

  4. Користуючись картою зоряного неба, знайдіть на небі зорі: Капелла (α Візничого), Денеб (α Лебедя), Рігель (β Оріона), Бетельгейзе (α Оріона), Сіріус (α Великого Пса), Альдебаран (α Тельця), Регул (α Льва), Вега, Арктур.

  5. Порівняйте блиск зір, видима зоряна величина яких відрізняється приблизно на одиницю, наприклад, Мегрец та Фекда (див. рис. 1).

  6. За рухомою картою зоряного неба встановіть, які зорі на момент спостереження сходять та заходять та яке положення займає Сонце серед зір, знайдіть координати Сонця на сьогоднішній день.

  7. Заповніть таблицю користуючись картою зоряного неба:

    Зоря

    Координати

    Пряме сходження, α

    Схилення, δ

    α Великого Пса (Сиріус)

    ?

    ?

    β В. Ведмедиці (Мерак)

    ?

    ?

    ?

    19 год 50 хв

    90

    ?

    21 год 5 хв

    650

    α Змієносця (Рас Альфаг)

    ?

    ?

    ?

    3 год 55 хв

    -170

  8. Зробіть висновки та напишіть звіт.

http://0

Рис . 1

Рис.2

Додаткове завдання :

  1. Розвязати задачі : 1)Зірковий період обертання Юпітера дорівнює 12 років . Через який проміжок часу повторюються його протистояння? 2) Синодичний період обертання деякої планети 3 роки. Який зірковий період його обертання навколо Сонця ? 3) Марс знаходиться далі від Сонця , ніж Земля, в 1,5 рази. Скільки триває рік на Марсі? 4)Синодичний період планети 500 діб. Визначте велику піввісь її орбіти та зірковий період обертання. 5) Супутники Марса Фобос і Деймос обертаються навколо нього на середніх відстанях 9400км і 23600км. Період обертання Фобоса 7год 40хв.Визначте період Деймоса.

6) За рухомою картою зіркового неба визначити коли сходить Сонце 12 жовтня, та о котрій годині воно заходить. 7) О котрій годині зірка α - Волопаса проходить через небесний меридіан, та о котрій годині вона заходить за горизонт 17 жовтня.

Домашнє завдання з астрономії на 4 пару

  1. Вивчити параграф 6 (Пришляк ) , або параграф 11—12 ( Климишин , Крячко ). . Знати :1) Чому астрономію називають всехвильовою наукою? 2) Які спектральні діапазони вивчають в астрономії? 3) Оптичні телескопи, види , будова. 4) Де розташовано найбільші телескопи. 5) Радіотелескопи, радіоінтерферометри.

  2. Повторити параграфи 1—6, 13 (1-3) (Пришляк) , або параграф 1-12 (Климишин Крячко) , підготуватися до т/а №1.

  3. Експериментальне завдання 1: ( див Пришляк стор141 лабораторна робота №1 . ) виміряйте за допомогою шкільного висотоміра( екліметра) , або за допомогою лінійки і виска(отвеса) географічну широту вашої місцевості по висоті Полярної зорі. Для цього направте його на цю зорю і відміряйте кут. ( див мал. 25)

  4. Експериментальне завдання 2 ( див Лабораторна робота №2 . ( Пришляк стор 142- 143 ) .

  5. Розвяжіть задачі : 1) Вчора Місяць був у повні. Чи може завтра бути затемнення Сонця ? Відповідь доповніть малюнком. 2) Зірка знаходиться від полюса світу на 480. Чи завжди її можна бачити над горизонтом Москви ( широта 55045‘) , Києва (50027‘ ) ? 3)Яка висота зірки Вега( схилення +38042‘ ) під час її верхньої кульмінації у Москві ? 4)Синодичний період планети 3 роки. Знайти її період обертання і відстань до Сонця. 5)Планета Нептун знаходиться від Сонця на відстані 30 а.о. Радіус Землі 6400 км. Визначте горизонтальний паралакс.



Домашнє завдання з астрономії на 5 пару

  1. Вивчити параграф 7 , 11 (Пришляк ) , або параграф 13, 16, 17. ( Климишин , Крячко ) . Знати : 1) Закономірності будови Сонячної системи. 2)Етапи формування Сонячної системи. Як пояснити несхожість хімічного складу, розмірів і густин між планетами земної групи і планетами-гігантами? 3)Сформулювати правило Тіціуса-Боде - формула 16.1(Климишин ). 4) Розказати про малі планети (астероїди). 5)Розказати про комети. Які складові комети? Чому хвіст комети завжди направлений від Сонця? 6) Розказати про метеори , метеорити , боліди. 7) В чому суть астероїдної безпеки ? 8) Атмосфера Землі, її складові. 9)Літосфера Землі. 10)Пояснити припливи і відпливи. 11)Що таке парниковий ефект і як він проявляється у встановленні температури поверхні нашої планети. 12)Розказати про Місяць , дослідження Місяця.

  2. Виконати експериментальне завдання :

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ № 3

ТЕМА : ВИМІРЮВАННЯ ДІАМЕТРУ МІСЯЦЯ .

МЕТА: За допомогою лінійки завдовжки 50см і аркуша цупкого паперу визначити діаметр Місяця. Відстань до Місяця відома L= 384000км.

Хід роботи

  1. Виріжте з цупкого паперу або картону стрічку завширшки 4 мм .

  2. Тримаючи лінійку в правій руці біля щоки, спрямуйте її на Місяць.

  3. Приклавши збоку до лінійки вирізану стрічку і переміщуючи її вздовж лінійки, знайдіть таке положення , в якому стрічка точно закриває диск Місяця. За шкалою лінійки визначте відстань b від ока до стрічки. Зробіть малюнок.

  4. За відомою відстанню до Місяця L і знайденими значеннями ширини стрічки a і відстані b визначте діаметр Місяця D :

a/b = D/L , звідки D= aL/b .

  1. Оцініть межі похибок вимірювання діаметру Місяця.

  2. Запропонуйте способи підвищення точності вимірювань.

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ :

  1. Як визначають відстані до інших планет і до найближчих зір?

  2. З яких причин поверхня Місяця густо вкрита кратерами і не схожа на поверхню Землі?

  3. Які спостереження Місяця, що може провести кожен, підтверджують , що там відбуваються зміни дня і ночі?

  4. Чи видно з поверхні Місяця ті ж самі сузір’я , що і з Землі ?

  5. В якому напрямку Місяць обертається навколо Землі ?

  6. За скільки часу Місяць робить 1 оберт навколо Землі ?

  7. Знаючи радіус Місяця, визначте дальність видимого горизонту на поверхні Місяця з висоти зросту людини h=1.7м.

  8. В якій фазі знаходиться Місяць під час місячного затемнення.

  9. Маси Землі та Місяця відносяться як 81:1 , а їх радіуси як 1: 0,27. Чому дорівнює прискорення вільного падіння на Місяці ?

  10. Якою буде швидкість штучного супутника Місяця , який облітає його поверхню на висоті 50 км ?

  11. Діаметр Місяця складає 0,27 діаметру Землі. Нехтуючи відстанню від Землі до Місяця, визначте горизонтальний паралакс Сонця для спостерігача , що знаходиться на Місяці.

  12. Чому дорівнює горизонтальний паралакс Місяця ?

  13. На краю місячного диска помітна гора, яка виступає над ним на 0,03‘ . Кутовий діаметр Місяця 30‘ . Знайти висоту гори в кілометрах ( діаметр Місяця взяти з результатів даної роботи ).

Домашнє завдання з астрономії на 6 пару

  1. Вивчити параграфи 8-10 ( Пришляк ), або параграфи 14 , 15 ( Климишин , Крячко ). . Знати : 1) У чому полягає подібність і в чому несхожість планет земної групи ? 2) Розказати про планети Меркурій, Венера , Марс та його супутники. 3) Чому на Венері парниковий ефект проявляє себе значно сильніше, ніж на Землі ? 4) За якими характерними рисами планети- гіганти виділено в окрему групу ? 5)Розказати про планети Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун та їх супутники. 6)Розказати про систему Плутон-Харон. 7) Що являє собою Велика Червона Пляма на Юпітері ?

  2. Розвязати задачі : 1) Чи можна Меркурій бачити по вечорах на сході ? Докажіть малюнком. 2) Яка відстань від Венери до спостерігача , якщо її кутовий діаметр 1‘ , а лінійний діаметр 12200км. 3) Обчисліть масу Нептуна , прийнявши масу Землі за одиницю і знаючи , що супутник Нептуна Тритон знаходиться від центру планети на відстані 354000км, а період його обертання 5діб 21год. 4) У скільки разів Сонячне освітлення на Нептуні слабкіше , ніж на Землі ?

  3. Скласти таблицю , що характеризуватиме кожну планету:

А)назва планети, її позначення;

Б)велика піввісь;

В)період обертання навколо Сонця ;

Г)період обертання навколо осі ;

Д)ексцентриситет;

Е)маса;

Є)густина;

Ж)діаметр;

З)лінійна швидкість;

И) прискорення вільного падіння;

І) температура поверхні ;

Ї)тиск атмосфери;

Й)чи є кільця ;

К) супутники ;

Л)хімічний склад атмосфери;

М) наявність магнітного поля;

Н) деякі характерні ознаки планети.

Домашнє завдання з астрономії на 7 пару

  1. Вивчити параграфи 12 ,13(Пришляк), або параграфи 18—20 , 21-23. ( Климишин , Крячко ). . Знати : 1) Будова атмосфери Сонця. Температура. Гранули, спікули, сонячний вітер. 2) Хімічний склад Сонця, параметри Сонця. 3) Умови рівноваги Сонця джерела енергії. 4) Внутрішня будова Сонця. 5) Сонячна активність та її вплив на Землю. Сонячні плями. 6) Циклічність сонячної активності , число Вольфа. Магнітні бурі. Вплив на людину , погоду , клімат. 7) Спектри і спектральна класифікація зір. Діаграма спектр- світність . Моделі зір. Відстані до зір. 8) Подвійні зорі . 9) Фізичні змінні зорі. Цефеїди, пульсари. Нові і наднові зорі.

  2. Підготуватися до т/а №2. Повторити параграфи 13—27( Климишин , Крячко), або параграф 7-16 (Пришляк).

  3. Розвязати задачі : 1) яка енергія потрапляє за 1хв від Сонця в озеро площею в 1км2 в ясну погоду, якщо висота Сонця над горизонтом 300 , а атмосфера пропускає 80% випромінювання ? 2) Яка потужність випромінювання в середньому припадає на 1 кг сонячної речовини? 3) Діаметр сонячної плями , яку спостерігають в телескоп дорівнює 0,7‘‘ . Чому дорівнює лінійний діаметр ? Відстань від Землі до Сонця 149,5млн км. 4) За який час перпендикулярно падаючі промені Сонця змогли б розтопити шар льоду товщиною в 1см, який вкривав би Землю, за умови, що на нагрівання кожного 1м2 поверхні Землі за 1хв втрачається 21000 Дж сонячної енергії ? 5) Яке світило – Сонце чи зірка S – Риби ( зіркова величина 9,4m , паралакс p= 0,76‘‘ ) має більшу світність і у скільки разів ? 6) Горизонтальний паралакс Сонця 8,79‘‘ . Знайти відстань від Землі до Сонця. Радіус Землі 6400 км. 7) Паралакс Сонця 8,8‘‘ , а його видимий радіус 16,1‘‘. У скільки разів радіус Сонця більше радіуса Землі ? Чому дорівнює діаметр Сонця ?

  4. Виконати експериментальне завдання ( див Пришляк стор 144 лаб робота №3 ).


Експериментальне завдання 4.
Тема: Сонячне світло — джерело енергії.

Мета: виміряти кількість сонячної енергії, яку отримує якась ділянка поверхні Землі протягом певного часу.

Обладнання: олівець, лінійка.

Теоретичні відомості.

Кількість енергії, яку отримує поверхня Землі від Сонця, залежить від кута падіння сонячних променів і:
E = q cos i (1)
де q = 1,4 кВт/м2 — сонячна стала, або кількість енергії, яку отримує одиниця поверхні Землі, якщо сонячні промені падають перпендикулярно до поверхні, тобто при і = 0°. На широті 50° (Харків, Київ, Львів) кількість енергії, що отримує поверхня за довгий літній день, досягає 7 (кВт·год)/м2 = 25,2·10 Дж/м2 , що більше навіть від тієї сонячної енергії, яку отримує поверхня на екваторі, де цілий рік тривалість дня складає 12 год.

Для визначення кількості енергії, яку отримує певна ділянка площею S за проміжок часу t будемо вважати, що кут падіння сонячних променів і за цей строк залишається сталим:

Е = qSt cos i. (2)
Виконання роботи.

  1. Виміряйте довжину олівця Н та тіні L від сонячного світла. Для цього встановіть олівець перпендикулярно до площини стола. Знайдіть кут падіння і сонячних променів за формулою:

i = arctng(L/H).

  1. Визначте площу шкільного подвір'я S.

  2. Обчисліть за допомогою формули (2), яку енергію отримує від Сонця шкільне подвір'я протягом 1 год.

  3. Результати запишіть у таблицю:




Н, м

L, м

i, 0

S, м2

Е, кВт·год



















  1. Визначте, скільки часу зможе світитися електрична лампа потужністю 100 Вт, якщо на її роботу буде витрачено 50% одержаної сонячної енергії.

  2. Визначте потужність випромінювання Сонця, якщо сонячна стала дорівнює q = 1,4 кВт/м2. Формула для розрахунку площі сферичної поверхні: s=4πR2

  3. Чому за циклом плямо утворення на Сонці ретельно спостерігають із Землі?

  4. Зробіть висновок.

Домашнє завдання з астрономії на 8 пару

  1. Вивчити параграфи 14—16 (Пришляк) , або параграфи 24—27(Климишин , Крячко). Знати : 1) Еволюція зір . 2) Нейтронні зорі , чорні діри. 3)Зоряні скупчення та асоціації. 4) Туманності. 5) Будова Галактики. 6) Класифікація галактик . Параметри галактик. 8) Червоне зміщення.

  2. Підготувати доповіді : 1) Життя у Всесвіті. 2) Теорії розвитку Всесвіту; та інші , які запропонує вчитель .

  3. Розвязати задачі : 1) паралакс зірки Вега 0,11‘‘. Скільки часу світло йде від неї до Землі ? 2) Скільки років треба летіти по напрямку до сузір’я Ліри зі швидкістю 30км/с , щоб Вега стала вдвічі ближчою ? 3) У скільки разів зірка , що має зіркову величину 3,4m світить слабкіше , ніж Сіріус ( зіркова величина -- 1,6m ) ? Чому дорівнюють абсолютні зоряні величини цих зірок , якщо відстань до них складає 3пс ? 4) Яка середня густина червоного надгіганта , якщо його діаметр в 300 разів більший сонячного , а маса в 30 разів більша за масу Сонця ? 5) Скільки часу треба буде чекати відповіді на радіотелеграму , яку відправлено до галактики Андромеди, відстань до якої 620000 пс ? 6) Кутовий діаметр кулястого зіркового скупчення NGC 5694 дорівнює 3‘ , а відстань до нього 40000пс. Знайти лінійний діаметр скупчення . 7) Приймаючи сталу Хаббла Н =100км/(с Мпс ), оцінити відстань до галактики , якщо червоне зміщення в її спектрі складає 10000км/с .

Схожі:

Р озкрутка (просування) сайту в Інтернет і
Під розкруткою сайту мають на увазі залучення максимального числа відвідувачів на сайт шляхом здійснення ряду дій. Розкрутка сайту...
ПРОЕКТ „подорож у бароко” лічильник балів Веб-сайт «У світі культури»

Як часто Ви відвідуєте веб-сайт Головного управління статистики?
Якими статистичними даними розділу «Статистична інформація» Ви користуєтесь найбільше?
У КРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ
Затвердження Положення про веб-сайт Лугинської районної ради в глобальній інформаційній мережі Інтернет (додається)
Motivation letter competition 2013
У разі перемоги у конкурсі, погоджуюсь на публікацію моєї конкурсної роботи на сайті Освітнього центру Concept (сайт, блог, сторінка...
Лабораторна робота №1
Створити веб-сайт, що складається з 3-х основних сторінок. Доступ до однієї з них повинен надатися після ідентифікації користувача....
Інформаційна картка Адміністративної послуги
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
Інформаційна картка Адміністративної послуги
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
Інформаційна картка Адміністративної послуги
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
Інформаційна картка Адміністративної послуги
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка